Program lojalnościowy
Doradzaliśmy instytucji kredytowej posiadającej litewską licencję bankową w przygotowaniu nowego programu lojalnościowego wdrożenia go na rynku polskim. Usługa lojalnościowa umożliwia użytkownikom gromadzenie punktów za wydatki kartą, i za korzystanie z wybranych usług dostawcy, a następnie wymianę tych punktów na korzyści oferowane w aplikacji.
Nasze zaangażowanie obejmowało pełną obsługę regulacyjną. Przetestowaliśmy i udoskonaliliśmy cały proces obsługi klienta, potwierdziliśmy zgodność programu z polskimi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów, reklamy i usług płatniczych.
Opracowaliśmy kompletną dokumentację dla projektu prawnego: politykę wewnętrznego zarządzania, szczegółową specyfikację produktu oraz matrycę kontroli ryzyka.
Nasz zespół opracował również i wynegocjował całą dokumentację dla klientów (warunki programu, informacje marketingowe, treść polityki prywatności). Wszystkie prace i wyniki zostały dostarczone w języku angielskim, a dla potrzeb lokalnych utworzono także wersje polskie.
Realizując ten projekt zapewniliśmy kompleksowe wsparcie prawne w złożonej pod względem technicznym i prawnym sprawie z zakresu FinTech, gwarantując, że projekt spełnia wszystkie obowiązujące normy regulacyjne dotyczące usług finansowych.
Zobacz także:
Doradzaliśmy instytucji kredytowej we wdrożeniu decyzji zobowiązującej wydanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), która dotyczyła niektórych praktyk związanych z informowaniem klientów o zmianach w umowach o świadczenie usług płatniczych.
Reprezentowaliśmy instytucję kredytową, posiadającą litewską licencję bankową podczas wdrażania strategicznego partnerstwa z wiodącą platformą płatności mobilnych dla transportu miejskiego w Polsce